Vad hände på Maxi parkeringen?

Jo det var såhär.. Jag hade nyss slutat jobbet och trött och sjuk som jag var skulle jag åka och köpa vattenmelon. Såg en ledig familjeparkering och tog den snabbt, hade även min lillasyster och hennes kompis i bilen. Jag hinner bara kliva ur bilen då en dam i 40-50 års ålden börjar vifta och be mig byta parkering.  Det lät ungefär såhär:
- HALLÅhallåhallåå??? Kan du vara snäll och byta parkering, du har ju ingen barnvagn.
Men jag fortsatte gå som ingenting (det fanns faktiskt fullt av andra parkeringar + en barnvagn tar man väl ändå ut från bagaget?) Sen får jag ur mig:
Jag har ju två barn med mig, vänta här barn mamma ska bara hämta en vagn. Sen pallade jag inte tjabba men så helt plötsligt skriker hon åt mig:
- Dumhuvud, dra åt helvette!
Jag var så slut att allt jag kunde komma med var ett finger i luften.
Tänkte inte så mycket då men nu i efterhand har jag fundrat lite på vad som egentligen hände. Speciellt mitt beteende.. haha vad har hänt med mig? Brukar vara igänkänd som den oskyldiga lilla flickan dock är jag glad att inta ha henne som mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0